Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Danas stupa na snagu "Sporazum o pravosuđu" postignut u dijalogu Beograda i Prištine; Srpske sudije i tužioci nisu došli na polaganje zakletve pred Tačijem

Komentari (42) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 17 oktobar 2017 09:12
Miki
Posle KiM odvaja se Vojvodina a zatim Raška,Bujanovac,Preševo i Medveđa.
Preporuke:
37
5
2 utorak, 17 oktobar 2017 09:19
vrhunac cinizma
kad pametni predsednik kaze, kako treba donijeti teske odluke uz kompromis. a ja pitam koji kompromis,tj. ustupke je ucinila albanska strana?
Preporuke:
43
2
3 utorak, 17 oktobar 2017 09:20
Zoran Nikolić (Valjevo)
Hajde, srpske krpe i sramote od ljudi, položite kukuruz pred noge šiptarskog zlikovca, kleknite na isti i pljunite na obraz i čast, na Krst i Slobodu, pljunite na Pravicu, u ime pravnika i izdajnika vučića koji je svoj pravosudni ispit položio u Briselu, okačite u svojim sudovima slike tačija i vučića, pa sudite Srblju Kosmetskom i budite pravedni u rečima svojim i čisti u sudu svome onako kako su čisti i pravedni dva šiptarska dušegubnika čijim se slikama klanjate i zaklinjete...Hajde, učinite to, da izdajnička zaletva prizove kletvu Lazarevu, da vas i vučića " oseni i zakrili " po Zavetnoj Pravici...
Poštovanje, zahvalnost i blagodarnost, divljenje i ushićenje za one Srbe ljudine, čojstvene i junačke, koji danas namesto izdajničke zakletve, obraza radi izaberu, sa verom i nadom, ljubavlju i savešću, Zavet Lazarev, Krst Časni i Slobodu Zlatnu...
Preporuke:
47
2
4 utorak, 17 oktobar 2017 09:35
Ana i Marija ili Anamari
Srpske sudije i srpski tužioci isto kao i u Srbiji.
Zato ja ni posle 15 godina rada u pravosuđu nisam mogao biti biran na funkciju?
Nisu ni Srbi apolitični, naprotiv. Oni su samo protiv politčkog, ali nisu protiv politike pogotovo u pravosuđu.
Zato su redovno primani supružnici u istu službu, čim se stekne prvi uslov, posle tri godine - hop cup ja funkcionerka, a muž mi funkcioner. Još ako smo oboje sa Kosova ili iz Bosne, milina. Milena i muž, Boba i muž, Branka i muž, Jadranka i muž, Dijana i muž, Ana i muž, jopet Milena i muž, Danijela i mužić supić... ko će koga ako ne svoj svoju.
A ovi što polažu zakletvu pred Tačijem su sudije SNS, s njihove liste. E ako je SNS srpska stranka, onda su i te sudije srpske.
Preporuke:
34
1
5 utorak, 17 oktobar 2017 09:49
gandra
veleizdaja u procesu implementacije
Preporuke:
46
0
6 utorak, 17 oktobar 2017 09:59
zakletva računajte na nas
Dođu tako vremena,
kad pametan zaćuti,
budala progovori,
a fukara se obogati.
(I. Andrić)

Da li srpske sudije imaju lično dostojanstvo ili između sudije i čistača javnih klozeta nema nikakve razlike?
Ima razlike, itekako ima. Baba sera ima više dostojanstva od srpskih sudija, akademika i političara.
Baba sera je više čovek jer pošteno radi svoj posao i pošteno zaradi svoj krvavi dinar.
Baba sera čisti sve ono što srpske sudije, akademici i političari zaseru i zapišaju.
Časnije je danas čistiti javne klozete i kopati po kontejnerima, nego biti neko i nešto u državi bez države.
E kada obespravljeni to shvate, možda i preduzmu nešto da promene svoj položaj.
DŽaba titule kada nema ličnog integriteta u državnih funkcionera i akademika.
Preporuke:
35
0
7 utorak, 17 oktobar 2017 10:02
nenad
Bravo za Vucica, za Srbiju, za sve nas.
Taci je nas herojm, kao i Vucic, nas ucitelj.

Prodacemo Kosovo za dobre pare, posle ce citave generacije moci da piju kapucino.
Preporuke:
37
3
8 utorak, 17 oktobar 2017 10:10
Srki
ko god dodje na vlast posle Vucica,prvi zadatak je da ga hapsi.Ako to ne uradi,onda ce da bude iz istog gnezda
Preporuke:
40
0
9 utorak, 17 oktobar 2017 10:13
pravo i ustav
Zakon o sudijama Republike Srbije

Član 1, stav 2 Sudija sudi i presuđuje na osnovu Ustava Republike Srbije

Član 6, Za štetu koju sudija prouzrokuje nezakonitim ili nepravilnim radom odgovara Republika Srbija

Član 53, Pre stupanja na funkciju, sudija polaže zakletvu pred predsednikom Narodne skupštine Republike Srbije

Član 54, Zakletva sudije glasi: "Zaklinjem se svojom čašću da ću svoju funkciju vršiti verno Ustavu i zakonu, po najboljem znanju i umeću i služiti samo istini i pravdi".

Pravda je spora, ali biće dostižna.
Preporuke:
47
0
10 utorak, 17 oktobar 2017 10:41
Ode i sudska vlast.
Zakonodavna i izvršna vlast su odavno predate.

Dakle,ode cela država u ruke separatistima.
Preporuke:
34
0
11 utorak, 17 oktobar 2017 11:19
ANALITIČAR
Skoro pet godina pišem na NSPM i nadam se da se moj srpski narod uvjerio da su mi tačne prognoze u preko 95% slučajeva. Kazao sam da u Siriji počinje rat koji će promjeniti sve, da će RUSIJA potući NATO-vahabizam - pogodio sam. Kazao sam da se Evropa nalazi pred raspadom i građanskim ratom - kako vidimo Bregzit a sada Katalonija sutra Baskija prekosutra Korzika, opšta ludnica - pogodio sam. Kazao sam da će Rusija asimetričnim ratom totalno popraziti Zapad - pogodio sam a cijela USA tvrdi da je Tramp Putinov izbor i igračka što nije daleko od istine ako znamo da je savetnik Trampa Manafort plaćen od Rusa jako puno. Tvrdio sam da će Erdogan poraziti Gulena i CIA - pogodio sam . Tvrdio sam da se Srbija pod Vučićem raspada i da je on najveći izdajnik u istoriji srpstva pogodio sam i sada dragi građani Srbije poručujem Vam da se trebate stiditi jer dozvoljavate da Vučić zadnje ostatke srpske države daje Haradinaju i Tačiju. Tvrdio sam da je Dodik bolji od Saveza za Promene pogodio sam.
Preporuke:
23
3
12 utorak, 17 oktobar 2017 11:27
ANALITIČAR
-2-Ali ja sam kao srpski patriota veoma tužan jer se SRBIJA raspada. Vučić je dao pravosuđe šiptarima , Vučić je upravo zadnje ostatke srpske državnosti na Kosmetu dao šiptarima. SRBI ZAŠTO SJEDITE U FOTELjAMA. DIGNITE USTANAK i tog gada uhapsite i sudite toj odvratnoj izdajničkoj američkoj bitangi koja uništava naš narod. Zatekao je Srbiju sa dugom od 15 milijardi Eura, Srbija sada duguje 25 milijardi Eura a nepismena bitanga koja nije bila sposobna da fakultet završi Nikolić koji je plesao u Dubaiju sa arapskim teroristima i šeicima sa štapom bespravno živi u vili na Dedinju. Srpski narod nikada nije bio bliži nestanku i biološkoj eliminaciji. Dezerter Vulin vodi armiju, keramičar vodii BIA. Naš narod ima giljotinu nad glavom. Sada kada je Putin totalno zgazio Ameriku i Izrael na Bliskom Istoku kao i Erdogana i Rijad. Nikada od 1991. SRBI nisu imali povoljniji položaj geopolitički . Umesto da pretimo šiptarima mi im predajemo KOSOVO. Ne mi nego gad odvratni Vučić
Preporuke:
33
1
13 utorak, 17 oktobar 2017 12:33
Srki
Djuric je najslicniji politicar Vucicu i Vulinu .Nasilan,izdajnik,izvrce stvari.Zapravo je u manjoj ili vecoj meri cela SNS poprimila taj metod rada
Preporuke:
30
0
14 utorak, 17 oktobar 2017 12:36
marija
Zamislite ljudi ko nas tuži i sudi po Srbiji. Svaki od njih je spreman da za šaku eura izda narod i državu i ponudi se neprijatelju na službovanje. Potpuni raspad države.
Preporuke:
28
0
15 utorak, 17 oktobar 2017 12:37
Rale
nisu dosli ali Djuric misli da ce do petka uspeti da ih prisili da dodju.Pretnjama,ucenama ili jednostavno da ih kupi za pare iz nelegalnih fondova koje SNS ima preko drzavnih firmi.Samo je pitanje cene.Sudije cekaju otvorenih dzepova.
Preporuke:
24
0
16 utorak, 17 oktobar 2017 12:51
Narod?
Uz pomoć izdajnika u Skupštini i manjina ovom teritorijom pod kontrolom špijuna i masona od 2000-te (kao nekad i Jugoslavijom) mogu da vladaju samo Hrvati, Šiptari, Montenegrini i eventualno mešanci izdajnici iz bivših republika. Tako će i ostati, jer izgleda da to odgovara i nivou stanovništva u nestajanju.
Preporuke:
23
2
17 utorak, 17 oktobar 2017 12:58
@pravo i ustav
To nisu nikakve sudije već ili totalne neznalice što ih nikako neopravdava ili pre obične ljudske gnjide.
Kome će takvi veleizdajnici da sude? Kome su dostojne da sude, sitnim kriminalcima?
Preporuke:
23
0
18 utorak, 17 oktobar 2017 13:01
ANALITIČAR
SRBIJA i SRBI imaju najpovoljniji GEOPOLITIČKI POLOŽAJ od 1991ve. Rusija dobija rat u Siriji - naša zaštitnica, naš veliki brat koji čuva Banja Luku,Dodika,Srpsku i naš položaj. Rusija koja je istorijski zaštitnik Crne Gore a to bi Đukanović kao odličan političar trebao da zna. Na stranu nelegalne aktivnosti Mila Đukanovića ali on je hrabar, inteligentan , obrazovan čovek . Dodik je naravno najveći majstor kod Srba, sličan Đukanoviću uz to patriota. Imamo sve uslove da skinemo američki fašistički okupatorski jaram sa vrata. Te bitange nam piju krv od 91ve. Kosovo nam nisu oteli Haradinaj i UČK jer ih je naša armija i policija pregazila nego Sjedinjene fašističke države Amerike. Slabija Amerika slabiji šiptari slabiji ukro-nacisti jači Srbi jači Rusi jači iranci jača Sirija. Bošnjaci nas se boje, Bošnjaci vide da je Putin jači deset puta od Erdogana, Erdogan je odličan političar i skinuo je gada Davutoglua koji je radio za USA.
IMA SRBIJA VELIKI POTENCIJAL ništa ne potpisivati sa UČK
Preporuke:
11
3
19 utorak, 17 oktobar 2017 13:11
@ANALITIČAR
Nije Evropa Srbija pa da bude pred raspadom. Mnogo su se Nemci nasekirali zbog Bregzita. Meni se čini da su profitirali i oni i Britanci baš lepo. Šta bi sa Katalonijom? Tresla se gora, rodio se miš.
Ovo što se dešava kod nas može samo nama ludim Srbima sa ovakvom elitom da se dešava.
Zato mi je muka i države i naših političara i to svih od Josipa Broza Tite do Vučića.
Preporuke:
9
0
20 utorak, 17 oktobar 2017 13:29
Epika
Još je časti i još je poštenja
dok Hašimu nema poklonjenja.
A ko došo njemu na zakletvu,
iskusio Lazarevu kletvu.
Preporuke:
19
1
21 utorak, 17 oktobar 2017 14:09
nenad
vi niste normalni, prosetatjte beogradskim kaficima.
Koga briga za Kosovo.
Preporuke:
9
14
22 utorak, 17 oktobar 2017 15:22
Ono što je najzanimljivije je
da niko ovu diktaturu ne povezuje sa silom naturenim prostačkim i kriminalnim kapitalizmom.
Preporuke:
12
0
23 utorak, 17 oktobar 2017 15:38
Rale
nisu dosli. Razlog?Nema ga za javnost.Ako se pojave do petka, to je moguce samo iz dva razloga.Sile ili korupcije.
Preporuke:
10
0
24 utorak, 17 oktobar 2017 15:47
Miki
nenad
vi niste normalni, prosetatjte beogradskim kaficima.
Koga briga za Kosovo.

nenade ušli smo u kafići da se napijemo da imamo manje muke od tebe nenade i od Vučića.
Preporuke:
8
1
25 utorak, 17 oktobar 2017 16:04
Br
Meni smeta jedna "sitnica". Ako se oni "integrisu" u pravosudni sistem Kosova, to znaci i da ce primati plate od Kosova. Zasto se onda navodi sledece: "kao i svi preduslovi u smislu posebnih naknada za sudije i tužioce"?
Znaci OPET DUPLE PLATE za njih posto rade u "teskim uslovima". DOKLE CEMO DA IZDRZAVAMO KOSOVARE od kojih vecina i dalje zivi u Srbiji, uz sve privilegije, glumeci izbeglice, a ne na Kosovu?
Preporuke:
9
0
26 utorak, 17 oktobar 2017 16:19
brlj
`Opit` - propao... Pokušavaju da prevare Srbe, da je sporazum nekoliko nevaljalaca iznad ustava i volje naroda ? Beee-dno
Preporuke:
14
0
27 utorak, 17 oktobar 2017 16:57
nemo
g. analiticar,puno ste napisali istine,ali neodgovorno se ponasate,iako je geopoliticki Russia bolja,mislim da vama nacionalistima bez razloga smeta vucic-on kao uvodi srbiju u eu i nato,a sa druge strane 'dezerter' vodi vojsku,ali proruski 'dezerter,migove je dobio,centar radi,osudjeni zlocinci su rehabilitovani i jos gore (ili za vas bolje) su ponovo heroji......nepravedno ga pljujete (aleka)........to o dugovima je nevazno,jer ce se u srbiji uvek ziveti losije (iz milijardu razloga) u odnosu na sve ostale strane sveta,a i investicija i doktora nikad vise

tramp mozda nije naklonjen albancima (ne toliko kao oni pre njega),ali tesko da ce ga ivica d. sarmirati-ne verujem ni malo u ruski spas,ne verujem ni zapadu-ali setimo se onih SRAMOTNIH 400 miliona evrica za NIS,rudna renta nije problem,jer se od nas nisu ni oni mnogo obogatili......previse snova o istoku,a bora pesnik,blizak patriotama peva 'na istoku prazne price,na zapadu nista novo'
Preporuke:
3
6
28 utorak, 17 oktobar 2017 19:05
Konobar
Imperija i okupacioni upravnik...Otimanje (predaja) Kosova dospela na Radnu grupu?
Preporuke:
8
0
29 utorak, 17 oktobar 2017 23:29
nenade
Nikoga nije briga za Vucica.
Preporuke:
3
1
30 sreda, 18 oktobar 2017 05:45
@nemo
Sve je to lepo, ali šta vi nemo predlažete?
Deca su doktorirala od muke, nema posla, sede na birou, neće da dangube i zamlaćuju se po kafićima ili šljakaju u pelenama.
Neće ova država imati štete od njih, platili su oni i njihovi roditelji svoje školovanje (sem "ekstra talenata") laž je da je besplatno školovanje. I kako ne mogu da nađu posao u struci gledaju gde mogu da se isele, kada ih ova država neće, neka će ih hteti.
Nekome zamislite trebaju i doktori nauka iz Srbije, a ne samo radnici u pelenama.
Ali pošto su obrazovani, a pogotovo doktori nauka najveći problem ove države, ova zemlja ih se godinama uspešno kurtališe svojom nebrigom i svojim bahatim i potcenjivačkim stavom.
Sunce tuđeg neba neće nas ogrejati, pa bilo ono na zapadu gde zalazi ili na istoku gde izlazi. Daleko je sunce.
Mala smo i periferna, a prokleta avlija.
Protećiće mnogo vode i krvi Dunavom dok to shvatimo.
Samo da ne bude dockan. Živi bili pa videli.
Preporuke:
2
1
31 sreda, 18 oktobar 2017 08:28
p.s.
I još neka neko kaže da ga je školovala država, partija ili narod, i da tobož treba da ga bude sramota zbog države koja ga je školovala. Ajte molim vas. A kada je to bilo, sem što su Titove juniše završavale večernje škole, a ove danas Megatrend o partijskom trošku. U čemu je suštinska razlika?
U predratnoj Jugoslaviji školovali su se ugledni građani i bogati seljaci, danas se školuju oni koji žele i mogu da priušte, a u socijalizmu su istina mogli svi.
Socijalizmu ništa ne dugujem, ni partiji. A roditeljima dugujem sve. Država je donela zakon da je osnovna škola obavezna. Država zahteva od svih građana da idu u osnovnu školu. Onda treba i da plati ono što traži od svih. Jedino je osnovno školovanje obavezno i besplatno, sve ostalo je dobrovoljno i sve se ostalo plaća.
Preporuke:
2
0
32 sreda, 18 oktobar 2017 08:45
korist od države
Kakve koristi imamo od našeg obrazovnog sistema, zdravstvenog sistema, raznih inspekcija i pravosuđa?
Pravosuđe ne može da se privatizuje istina. Ali očigledno ne može ni da se depolitizuje, čime nanosi građanima koji ga plaćaju više štete nego koristi.
Koliko puta ste do sada koristili usluge državnog stomatologa, državnog oftalmologa, državnog ginekologa, državnog psihijatra, decu vodili kod državnog pedijatra itd. a sve mi to plaćamo onda duplo, za čije babe zdravlje?
Koliko se čeka na operaciju u Srbiji?
Sve mi to plaćamo privatno ako možemo, a ako ne čekamo dostojanstveno da umremo pred šalterom u besplatnom zdravstvenom sektoru dok država ubira poreze.
Preporuke:
2
0
33 sreda, 18 oktobar 2017 09:14
nemo
migracije,narocito ekonomske ne mislim da ce iko moci zaustaviti-nikad drzava srbija ili neka malo bogatija,cak nesklona korupciji,odgovorna,efikasna,pa i ona mrska rec svima,SOCIJALNA,sto ce reci solidarna,nece vise platiti doktora bilo cega,pa i medicine od nemacke

npr. 200 000 din. mesecno uvek je manje od nekoliko hiljada evra na zapadu-ja sam bio pogresnog uverenja da se znanje stice i zbog neceg drugog,osim para i najvaznije neceg viseg i uvisenijeg od prostackog i potcenjivackog prezira prema nedovoljno obrazovanima ili nedovoljno vrednim ljudima-cak mislim da je ovo poslednje pametnim najvaznije-sticem takav utisak iz njihovih pisanja komentara,govora u skupstini,kada opravdavaju svoje postupke ne bas pametnim i obrazovanim poredjenjima sebe i ljudi u logorima

'nekom trebaju doktori,ne samo radnici u pelenama'-ovo sve govori o onom,koji to pise,ali treba nesto prokomentarisati,pokusati

TREBA I DOKTORA,JA BIH DODAO


NA Z A L O S T
Preporuke:
0
2
34 sreda, 18 oktobar 2017 09:26
Pele
Pa koja je ovo ironija, ovi izdajnici predali celu drzavu na tanjiru ovom osmanlijskom kopiletu, i jos nas ubedjuju o putu u Eu i kako je to dobro od nas. Popalise nam i razrusise crkve i manastire, Narod proterali i jos im dali drzavu na tanjiru. Sledece zna se, ima da nas potpuno uniste, i vec rade na tome kroz standard zivota i druge specijalne metode rata.
Preporuke:
3
0
35 sreda, 18 oktobar 2017 09:30
@"nemo"
'nekom trebaju doktori,ne samo radnici u pelenama'-ovo sve govori o onom,koji to pise,ali treba nesto prokomentarisati,pokusati...

Neću više pokušavati, jer ne vredi.
Ovo gore što ste napisali ne govori o meni, već o našoj državi, a i o onima koji do podne mrze sebe, a od podne ceo svet.
Radnici u pelenama su realnost naše države. A vaši iz SNS zapošljavaju radnike u pelenama i vaše partijske kadrovike. Tako da nemojte drugima spočitavati ono što vi činite, i ono što vi ne činite, a morali bi činiti da imate obraza.
Nikog ne podcenjujem time što iznosim i drugu stranu medalje koja pogađa visokoobrazovane. Ako vas to vređa, vaš problem. Nijednom rečenicom nisam pomenuo radnike ili manje obrazovane u kontektstu manje vrednih.
Vaša bujna mašta radi svašta kada ste sve to doveli u istorijski kontekst rata...jadno.
Preporuke:
3
0
36 sreda, 18 oktobar 2017 09:37
ANALITIČAR
NEMO

Hvala Vam na pristojnom tonu kojim ste mi se obratili. Možemo da se ne slažemo ali svakako da dobro mislimo Republici Srpskoj, Srbiji, Crnoj Gori a ja dobro mislim i Federaciji BH a tamo je naš narod ismamske vere sa kojima imamo zajedničko poreklo. Slažem se iako sam rusofil da ne trebamo slijepo vjerovati Rusiji u svim pitanjima jer ako Rusija bira između svojih i srpskih interesa izabraće ruske svakako što je prirodno stanje . Isto tako mislim iako sam rusofil i zalažem se za ulazak u ODKB a ne u NATO PAKT slažem se da smo mi Srbi okruženi zemljama NATOa i kako vidimo Amerika je uspela dovesti u Makedoniji Zaeva a Zaev je sada i ostvario pobedu. Narod nam teško živi, jako teško pa mislim prijatelju NEMO da moramo smanjiti korupciju, osnovati fondove za natalitet jer nemamo dovoljno beba i Hrvatsku je zahvatio sličan problem iako je Hrvatska ušla u bogati savez EU gde je iskoristila brojne predpristupne fondove EU.
Preporuke:
0
1
37 sreda, 18 oktobar 2017 09:44
ANALITIČAR
NEMO

Prijatelju nastavljam sa obraćanjem Vama iako se možda ne slažemo, ja sam rusofil Vi niste ali smo pripadnici istog naroda . Dio Srba kaže ajmo u NATO jer je to realnost, i to razumijem donekle jer smo nažalost okruženi zemljama NATOa i samo su Srbija i Srpska ostale jake i hrabre da se odupru mada ne volim vežbe armije Srbije sa NATOom. Pazite problem nas Srba je nesloga , i dan danas zastarele teme četnici / partizani, Partizan/ Zvezda , Zapad / Rusija . U redu pluralizam je dobar i poželjan ali nesloga nas ubija - uzmite prijatelju ovaj haos u Banja Luci . Šta želi Savez za Promene. Kako mogu rušiti Parlament Srpske najviše telo . Skupština je uz Predsednika najviše telo . Zašto ne ruše tim žarom Parlament Savjet Ministara BH . PAMET U GLAVU. OMLADINA NAM ODLAZI . Prioritet Beograda , Banja Luke i Podgorice je reforma bankarstva , da se smanje kamate a da banke budu krvotok privrede a ne da guše stanovništvo i firme zelenaški visokim kamatama. Kriza je i u Italiji
Preporuke:
2
0
38 sreda, 18 oktobar 2017 09:51
@ nemo
Nacisti su za razliku od vas poštovali svoje intelektualce. To je jedna od glavnih razlika između fašizma i komunizma s jedne, i nacizma s druge strane.
Vi ne poštujete nikoga, a to je u biti novog svetskog totalitarizma - novac je merilo svih vrednosti, a ne čovek ili Bog.
Preporuke:
3
0
39 sreda, 18 oktobar 2017 09:53
ANALITIČAR
NEMO

Vi Vučića zovete Alek. Tog čovjeka sam jako volim kao genseka Radikala . Bio je patriota, baš patriota , pametan , vispren, rusofil , desna ruka Vokija Šešelja ali šta danas Aleksandar radi . Kako može SNS predati naše institucije albancima. Jedno je brate NEMO ako nam Kosmet otima NATO PAKT na silu . Pa kažemo trenutno de fakto su nam ga trenutno oteli ali de jure ono je naše po 1244 u OUN. Ali da li znate šta je najopasnije - kada naši Srbi sami potpišu da dajemo pravosuđe albancima. To znači da se ukida Srbija na KiM A TO JE 15% naše zemlje . Plus , Kosmet nisu samo Manastiri i istorija slavna i mit i ep. Kosmet je rudno jedna od dve najbogatije oblasti Evrope . Briga Olbrajtovu i Klarka koji nam otimaju Telekom, Trepču, zlato , rude na Kosmetu briga njih za Gračanicu i Dečane i Peć . Oni znaju da je KiM zlatna koka - o tome se malo govori . Srbija ima sve šanse da porazi albance i bez rata , pravno, demokratski . Recimo Interpol mora da uhapsi Haradinaja . Pozdrav
Preporuke:
1
2
40 sreda, 18 oktobar 2017 10:57
nemo
ne razumem cemu mrznja prema vucicu,on sprovodi vasu politiku (jos mnogo mudrije nego vi i nego sto bi on sam nekad)-ne znam sta bi srbija trebalo da radi-neutralnost je najbolja,ali je nemoguca,ne bi ni rusi,ni zapad prihvatili

zar nije nerealno da srbija kontrolise i bih i kosovo,crnu goru i da sanja ponovo o hrvatskoj (pupovac iritira hrvate svim i svacim-sada obelezava pravoslavlje u rijeci-to ni seselj nije imao na umu-samo ne govori o najvaznijem da se ljudi,srbi vrate,da im se obezbedi minimum zivota,isto i na kosovu)

ja bih spasavao srbe,a vi srpske teritorije.......a ova vasa varka o jedinstvu,ne moze da postoji,jer iskljucuje drugo misljenje-svi mozemo razgovarati,ali su razlike velike

putin je bio strpljiv igrac-manji je krivac od zapadnjaka,ali cim su ga uvukli u sukobe pokazalo se da nije strateg,drzavnik itd......dostojevski je govorio da rusija svoje saveznike ne sme silom da osvaja,vec da pusti da narodi sami odluce i da ce to biti njena najveca prednost
Preporuke:
1
3
41 sreda, 18 oktobar 2017 11:10
nemo
ja vucicu zameram najvise sto je ugasio svaku (opet ,mrzim tu rec,koliko i svi vi ostali,ali je moram upotrebiti) socijalnu funkciju,zaveo autokratsku kapitalisticku diktaturu,koju mnogi,razliciti intelektualci povezuju sa pinoceom i frankom,sto zbog ekonomskih slicnosti,sto zbog neslobode minimuma najosnovnijih prava u svim oblastima-a ne verujem da doktori lose zive i ostali intelektualci (NJIMA SE VUCIC NAJMANJE ZAMERIO,TO JE MOJ STAV)

nije tacno da ih ne postujem,ali znam da oni nikada ne bi bili zadvoljni,sto je i prirodno,ako se pogleda npr. nemacka

a vi svi ostali,budimo iskreni,mu zamerate sto je doveo neke sudije (koje moze da povuce kada pozeli i koji,izgleda nisu ni zakletvu izgovorili-to je neki ustupcic u okeanu sitnih gluposti gde oni nadmudruju nas,mi njih,to vise niko ne moze razumeti.....veleizdaja mozda nekad,ali je sada to sve komplikovanije-hrvatska je imala vise suvereniteta u jugoslaviji,nego sada u eu)
Preporuke:
0
3
42 sreda, 18 oktobar 2017 12:06
stanko@ nemo
Da li vi imate predstavu koliko ima intelektualaca, doktora nauka, magistara, fakultetski obrazovanih na birou u Vučićevoj državi i generalno obrazovanih ljudi koji jedva preživljavaju? Nije valjda intelektualac samo član SANU, član stranke i zaposlen u državnoj službi, ili je on personifikacija svih intelektualaca koji će uvek kukati i naricati, jer je to prvom profesionalna obaveza, a drugom i trećem profesionalna zabrana.
Ne znam ko su to svi ostali koji Vučiću zameraju što je doveo sudije. Kako se to "dovode" sudije? Te jadne sudije kada jednom budu, kako kažete dovedene, samo uzlaznom putanjom idu. Ko se jednom dočepa pravosudne funkcije taj je kao jednom policajac uvek policajac.
Kako znate šta smo "mi"želeli, ako ja ni sa vama ni sa drugima ovde nemam veze. Ne znam uopšte koji vam je cilj i kome se obraćate.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner